Jak rozpoczęłam nowe życie – zdrowe życie…



Zakładam, że jeśli weszłaś na moją stronę lub jakąkolwiek promującą zdrowy styl życia
chcesz coś zmienić. Może masz nadbagaż w postaci dodatkowych kilogramów, może wręcz odwrotnie chcesz  przytyć. A może jesteś zadowolona ze swojej wagi, a chciałabyś po prostu przejść na zdrową stronę mocy. Postaram się, abyś znalazła na moim blogu przydatne informacje jak to zrobić.

Coś więcej o mnie…

Ukończyłam Liceum o profilu gastronomicznym. Prócz tego cały czas rozwijam swoją wiedzę na temat żywności i sportu czytając książki i blogi o tej tematyce, konsultując się z zaprzyjaźnionym Dietetykiem, Trenerami Fitness.


Chcę Cię zapewnić , iż każda informacja jaką tutaj znajdziesz jest skonsultowana ze specjalistą lub jest po prostu sprawdzona ,,na własnej skórze”.


Jestem mamą dwóch dziewczynek - 10-letniej Antosi oraz 1,5 rocznej Mai. 
W obu ciążach przytyłam bardzo dużo.W pierwszej 30kg, w drugiej 20kg. Obecnie do mojej wymarzonej wagi zostało zaledwie kilka kilogramów. Wciąż walczę i się nie poddaję. 
Przyłączysz się do mnie?



 
A zatem do dzieła….

Największa blokada, aby zacząć jest w Twojej głowie.
Mnie wystarczyła jedna sytuacja, aby zmienić swoje życie i siebie. Wystarczyło spojrzeć w lustro. Nigdy nie zapomnę tego dnia, gdy w jednym ze sklepów mierzyłam strój kąpielowy.  To był jakby strzał w policzek. Z lustra spoglądała na mnie obca osoba, fałdy tłuszczu aż biły po oczach. Postanowiłam wtedy, że nie odpuszczę. I nie odpuściłam. Walczę do dziś i nakręcam się coraz bardziej.
Chcę podzielić się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem. Będzie mi bardzo miło jeśli uda mi się zarazić Cię swoją pasją i miłością do zdrowego odżywiania, sportu. Możesz liczyć na moje wsparcie w chwilach zwątpienia. 
Ja w Ciebie wierzę więc uwierz i Ty, że dasz radę osiągnąć swój wymarzony cel.

Komentarze

  1. Aga super sie Ciebie czyta. Na pewno będę zaglądać :) Czekam na dłuższy wpis! Ściskam i trzymam mocno kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 Najgorzej zacząć! Wierze, że Ty mnie Aga zmotywujesz.
    Czekam na więcej wpisów ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam mocno kciuki <3 I bardzo dziękuję za wsparcie :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Najczęściej czytane