KILKA SŁÓW O MNIE




Witam Cię serdecznie na moim blogu. 



Nazywam się Agnieszka Łysikowska.

Jestem szczęśliwą żoną oraz mamą dwóch córeczek - 10-letniej Antosi oraz 1,5 rocznej Mai.

Każda ciąża obarczyła mnie nadprogramowymi kilogramami. 
W pierwszej ciąży przytyłam 30kg, w drugiej 20kg.

I tak jak po pierwszej ciąży dość szybko udało mi się wrócić do formy, tak po drugiej ciąży łatwo nie było.

Pierwszą walkę podjęłam w ubiegłym roku. Niestety poległam.

Jakiś czas temu mąż ,,wymusił" na mnie kupno stroju kąpielowego. Stojąc w przymierzalni sklepu i mierząc któryś z kolei strój byłam naprawdę coraz bliższa płaczu. 
Postanowiłam sobie wtedy, że podejmę walkę o siebie, o swoje życie i zdrowie. Słowa dotrzymałam.

Przeszłam na dietę, zaczęłam ćwiczyć. Na efekty nie musiałam długo czekać. Ahh jakie to było szczęście móc znów założyć ulubione spodnie czy sukienkę.

Cała ta walka zmieniła mnie nie tylko zewnętrznie, zmieniło się także moje myślenie i podejście do jedzenia, sportu.

Od dziecka kochałam sport - jazdę na rolkach, rowerze, siatkówkę itd.

Teraz pokochałam również fitness.

To mój nowy sposób na życie, na mnie, na szczęście i zdrowie mojej rodziny.

Chciałabym podzielić się z Tobą moją wiedzą, doświadczeniami. Będzie mi niezmiernie miło jeśli dzięki temu blogowi zmienisz swoje nastawienie i podejmiesz walkę.

Zawalcz o siebie, pochwal się swoim sukcesem. Jestem z Tobą całym sercem. Trzymam kciuki.

Podejmiesz wyzwanie?
Zapraszam Cię na mój FP na Facebook
Edit: 
Dzięki waszemu wsparciu i własnemu nabytemu uporowi ciągle się dokształcam. To dopiero początek ;)

 

Komentarze

Najczęściej czytane